Մայիսի 18-ին ՀՀ ներքին գործերի նախարարի տեղակալ, ՀՀ պատվիրակության ղեկավար Արփինե Սարգսյանը ելույթ է ունեցել ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեայի պլենար նիստում

Ձերդ Գերազանցություններ, Պատվիրակությունների ղեկավարներ, Հարգելի հյուրեր և մասնակիցներ,
Շնորհավորում եմ Միավորված ազգերի կազմակերպության Աղետների ռիսկի նվազեցման գրասենյակին Սենդայի շրջանակային ծրագրի միջնաժամկետ վերանայման այս կարևոր միջոցառման կազմակերպման կապակցությամբ: Մենք բարձր ենք գնահատում աղետների ռիսկի նվազեցման ոլորտում ձեռքբերումներն ու մարտահրավերները միավորելու ջանքերը յուրաքանչյուր երկրի, տարածաշրջանի և ամբողջ աշխարհի համար:
Սենդայի շրջանակային ծրագրի մեկնարկից ի վեր զգալի առաջընթաց է գրանցվել ազգային, տարածաշրջանային և գլոբալ մակարդակներում կայունության բարձրացման գործում: Այնուամենայնիվ, Սենդայի շրջանակային ծրագրի իրականացումը նաև բախվել է մի շարք մարտահրավերների ՝ կապված տվյալների և տեղեկատվության սահմանափակության, բարդ և համընկնող մանդատների, սահմանափակ ռեսուրսների, ռիսկերի հարաճուն բարդության և անորոշության և ռիսկերի նվազեցման և կայունության բարձրացման միջոցառումներին ոչ բավարար առաջնահերթություն տալու հետ:
Այս խնդիրների լուծումը պահանջում է համակարգված և համագործակցային մոտեցում բոլոր շահագրգիռ կողմերի ներգրավմամբ, աղետների ռիսկի նվազեցման մեջ ներդրումների ավելացում, կայունության բարձրացման քաղաքական կամքի ուժեղացում, տվյալների և տեղեկատվական համակարգերի կատարելագործում, համակարգման մեխանիզմների ամրապնդում և ռիսկերի նվազեցման նորարարական և հարմարվողական մոտեցումների ընդունում, տարածելով ներառականության և փոխկապակցվածության սկզբունքը:
Այս առումով, ներքին գործերի նոր նախարարության ստեղծմամբ մենք շարժվում են ինստիտուցիոնալ լուրջ վերափոխումների ճանապարհով, որի նպատակն է նպաստել արդյունավետ կառավարմանը եւ ռիսկերի գիտակցմամբ որոշումների կայացմանը:
Համագործակցելով մեր միջազգային գործընկերների հետ, ՄԱԿ-ի ԱՌՆ գրասենյակի աջակցությամբ մենք ավարտեցինք աղետների ռիսկի կառավարման ազգային նոր ռազմավարության մշակումը, գնահատումը և հիմնավորումը:
Մենք ցանկանում ենք շեշտել, որ անհրաժեշտ է կուռ օրենսդրական համակարգ, որն ընդգրկում է աղետների ռիսկի կառավարման ողջ ցիկլը՝ սահմանելով բոլոր շահագրգիռ կողմերի դերերը, պարտավորությունները և լիազորությունները:
Աղետների ռիսկի կառավարման մեջ միասնական լուծում գոյություն չունի, բայց բարդ և համակարգային ռիսկերի նկատմամբ համապարփակ և համակարգված մոտեցումը, զուգորդված գիտելիքների, կառավարման և համագործակցության կատարելագործման և զարգացման ամենօրյա աշխատանքի հետ, կարող է օգնել մեզ դառնալ ավելի ուժեղ և դիմակայուն:
Հայաստանն անշեղորեն սատարում է անդրսահմանային ազդեցությամբ աղետների կանխարգելման և դրանց ժամանակին արձագանքման ոլորտում տարածաշրջանային համագործակցության զարգացմանն ու խորացմանը:
Լիովին աջակցելով Գլխավոր ասամբլեայի Քաղաքական Հռչակագրին՝ մենք վերահաստատում ենք տարբեր մակարդակներում միջազգային համագործակցության խորացման, լավագույն փորձի և քաղված դասերի փոխանակման մեր հանձնառությունը: Բնական, էկոլոգիապես մաքուր տեխնոլոգիական լուծումների առաջխաղացում, ԱՌՆ ոլորտում կրթություն ու իրազեկության բարձրացում, առավել խոցելի խմբերին ուշադրության կենտրոնում պահելով՝ ահա այն ճանապարհը, որով շարժվում է Հայաստանը:
Շնորհակալություն ուշադրության համար։

Eng⬇️
Excellencies, Heads of Delegations, distinguished guests and participants:
I would like to congratulate the United Nations Office for Disaster Risk Reduction for organizing this important event on the Midterm review of the Sendai Framework. We highly appreciate the efforts of putting together the achievements and challenges in Disaster Risk Reduction for each country, region, and globally.
Since the launch of the Sendai Framework, significant progress has been made towards building resilience at the national, regional, and global levels. However, the implementation of the Sendai Framework has also faced a number of challenges related to Limited data and information; Complex and overlapping mandates; Limited resources; Increasing complexity of risk and uncertainty; and Insufficient prioritization of risk reduction and resilience-building.
Addressing these challenges requires a coordinated and collaborative approach, with the involvement of all stakeholders, increasing investment in DRR, enhancing political will for resilience-building, improving data and information systems, strengthening coordination mechanisms, and adopting innovative and adaptive approaches to risk reduction, advocating the all-of-the society approach and intersectionality.
In this sense, with the establishment of the new Ministry of Internal Affairs, we have stepped onto a path of major institutional transformations in order to promote good governance and risk-informed decision-making.
In cooperation with our international partners and with the support of the UNDRR, we finalized the elaboration, assessment, and evaluation of the new National Disaster Risk Management Strategy.
We want to admit, that strong legislation addressing the whole cycle of Disaster Risk Management, stating the roles, liabilities, and responsibilities of all stakeholders is essential.
There is no single solution to disaster risk management but the complex and systemic approach to likewise complex and systemic risks coupled with daily work towards the improvement and elaboration of knowledge, governance, and cooperation may help us become stronger and more resilient. Armenia stands on the stronghold of promoting and deepening regional cooperation in the prevention and timely response to disasters, that can have a major transboundary impact.
Fully supporting the Political Declaration, we affirm our commitment to deepening international cooperation at various levels, sharing best practices and lessons learned. The promotion of natural, green technological solutions, DRR education, and awareness raising to keep the most vulnerable in the spotlight is the pathway Armenia moves along.
I thank you.

Նմանատիպ գրառումներ