Արտակարգ իրավիճակներում քաղաքացիների ահազանգերին արձագանքելու և հանրությանը մատուցվող ծառայությունների նոր մոտեցում ձևավորելու նպատակով, ՆԳ նախարարությունում իրականացվող լայնածավալ բարեփոխումների շրջանակներում նախատեսվում է ստեղծել հանրապետական օպերատիվ կառավարման միասնական կենտրոն՝ 112 հեռախոսահամարով։

Միջազգային լավագույն փորձին ծանոթանալու համար ՆԳ նախարարի տեղակալ Արմեն Մկրտչյանի գլխավորած պատվիրակությունը աշխատանքային այցով գտնվում էր Ֆինլանդիայի Հանրապետությունում:

Այցի շրջանակում ՆԳՆ պատվիրակությունը այցելել էր Արտակարգ իրավիճակների արձագանքման կենտրոնի գործակալության Կեռավա քաղաքի կենտրոն, որտեղ ուսումնասիրվել են Գործակալության գործառույթնեը, գործունեության սկզբունքները, Կեռավա քաղաքում գործող Արտակարգ իրավիճակների արձագանքման 112 կենտրոնի գործունեությունը, զանգերի ուղղորդման կարգը, օպերատորների ստանդարտ օպերացիոն գործողությունները, տեխնիկական լուծումները, ծրագրային ապահովվածությունը, բնակչության ազդարարման համակարգը, կենտրոնի կոմից կազմակերպական-վերլուծական աշխատանքները, օպերատորների վերապատրաստման գործընթացը և ոլորտին վերաբերող այլ հարցեր։

Պատվիրակությունը մասնակցել է նաև Արտակարգ իրավիճակների հեռախոսազանգերի եվրոպական ասոցիացիայի (EENA) կազմակերպած ամենամյա համաժողովին և ցուցահանդեսին։ Համաժողովի ընթացքում քննարկվել են ահազանգերի ընդունման տեխնոլոգիական նորարարական լուծումներ, ուսումնասիրվել տարբեր երկրներում գործող ահազանգման ավտոմատացված տեղեկատվական համակարգերը։

Համաժողովի շրջանակներում ՆԳՆ պատվիրակությունը հանդիպումներ է ունեցել մի շարք մասնագիտացված կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ, մասնավորապես՝ ESRI, SS8, FREQUENTIS, Motorola, որոնք մասնագիտացված են Արտակարգ իրավիճակների արձագանքման ոլորտում կարողությունների զարգացման գործում։ Արդյունքում՝ մի շարք նորարական լուծումներ կկիրառվեն ՀՀ ներքին գործերի նախարարությունում նոր ձևավորվող միասնական օպերատիվ կառավարման կենտրոնի ստեղծման գործընթացում։

Establishment of a Unified Emergency Management Center Based on Europe’s Best Practices: The delegation led by the Deputy Minister of Internal Affairs Armen Mkrtchyan visited the Republic of Finland

To form a new approach to responding to calls of the citizens in emergency situations and to provide effective services to the public, within the framework of large-scale reforms carried out in the Ministry of Internal Affairs, it is planned to establish a unified emergency response and management center with the phone number 112.

To learn the best international practices a delegation led by the Deputy Minister of Internal Affairs Armen Mkrtchyan was on a working visit to the Republic of Finland.
During the visit the delegation from the Ministry of Internal Affairs visited the Emergency Response Center Agency’s facility in the city of Kerava, where they studied the Agency’s functions, operational principles, the call routing process, operators’ standard operational procedures, technical solutions, software systems, the public notification system, the center’s organizational and analytical work, the training process for the employees, etc.
The delegation also participated in the annual conference and exhibition organized by the European Emergency Number Association (EENA). During the conference technological and innovative solutions for emergency call handling were discussed, and automated information systems used for emergency response in different countries were studied.

Within the framework of the conference the delegation from the Ministry of Internal Affairs held meetings with representatives of several specialized organizations, including ESRI, SS8, FREQUENTIS, and Motorola, which work to develop different solutions in the field of emergency response.

As a result, several innovative solutions will be implemented in the process of establishing the new unified emergency management center within the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Armenia.

Նմանատիպ գրառումներ