
Սթրեսային իրավիճակներում հանրային ծառայողը երբեմն կանգնում է ոչ միայն մասնագիտական, այլև բարեվարքային չափանիշների պահպանման լուրջ փորձության առաջ։ Նման դեպքերում պետք է առաջնորդվել բարեվարքության սկզբունքներով՝ խուսափելով ինչպես վարքագծի կանոնների խախտումից, այնպես էլ պահպանելով հանրային վստահությունը։
Սթրեսային իրավիճակներում ի՞նչ սկզբունքներով պետք է առաջնորդվեն հանրային ծառայողները, որո՞նք կարող են լինել վարքագծի կանոնների խախտման հետևանքները, և ինչպե՞ս է սահմանվում շահերի բախման հասկացությունը։ Այս և մի շարք առանցքային թեմաներ ընդգրկված էին Ներքին գործերի նախարարության բարեվարքության հարցերով վերապատրաստման օրակարգում:
Վերապատրաստման դասընթացներին մասնակցում էին Միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության, Փրկարար ծառայության և Ոստիկանության շուրջ 80 աշխատակից։
Դասընթացների նպատակը բարեվարքության համակարգի լավարկման ուղղությամբ ՆԳՆ հանրային ծառայողների գիտելիքների զարգացումն է:
Մասնակիցներին ներկայացվել են գործնական օրինակներ, որոնք ցույց են տվել, թե բարձր սթրեսային իրավիճակում ինչպես կարող են խախտվել վարքագծի կանոնները, որոնց հետևանքով էլ կարող են լինել թե՛ ներքին կարգապահական խնդիրներ, թե՛ հանրային վստահության կորուստ։
Անդրադարձ է կատարվել նաև հուզական սպառմանը, մասնագիտական դեֆորմացիային, գենդերային և այլ հարցերի:
Նմանօրինակ վերապատրաստումները շարունակական են՝ ուղղված ոչ միայն տեսական գիտելիքների փոխանցմանը, այլև գործնական հմտությունների ամրապնդմանը։










